søndag den 5. november 2017

Søndag

Søndag, søndag, søndag. Dagen hvor jeg hiver samtlige minutter og sekunder ud af døgnet, for lige om lidt ånder mandag mig i nakken. 

Jeg kunne godt bruge en dag eller to mere, hvis jeg nu skal være ærlig.. Jeg har ikke nået alt hvad jeg skulle, men vi fik fejret venindes børn og moster. Lang lørdag, men dog hyggelig. 

Dagen startede ud med et nederlag til Byens hold, til ærkerivalerne.. Ikke den bedste start, men trods alt hyggelig. Vasketøj er kodeordet for denne søndag, og Viaplay. 
Jeg er startet på en ny serie, Wayward Pines. Underligt fængende, så kig den hvis I mangler en ny serie at starte op på. 

Hunden sover lige ved siden af, hytten dufter af vasketøj, og hvis jeg bare havde nået støvsugningen, gulvvasken, og noget med en våd klud på samtlige overflader, så ville dagen være noget nær fuldendt. 


Jeg havde egentlig også aftalt med mig selv at weekenden skulle bestå lige dele fødselsdage og lige dele pleje af mig selv. Og hvordan syntes jeg så selv lige at det går på den sidste konto, well not good. 

Mandag, din gamle svinger. jeg vil møde dig med et forhastet smil på læben, ny lak på neglene og starte blidt ud med en kop te i Høglis kaffeklub kop. (Hej, jeg er stort set fuldtidsmor til to drenge og en hund og så er jeg pjattet med fodbold.)

Må jeres mandag blive kanon, min hurtigt overstået, så vi kan nå hen til weekenden igen.. 

Ingen kommentarer: