torsdag den 1. september 2016

#SerieAnbefalinger

Jeg har set lidt serier på det sidste, jeg svinger altid lidt mellem enten at være til film i en periode, eller til serier. Nedenfor kan I nok lure hvad jeg er mest til lige her og nu. 
Kan man mon iøvrigt få job hos Netflix eller Viaplay til at se serier? Jeg ved bare, at jeg ville være dødgod til det.


Strange things : Netflix


Jeg er egentlig ikke så god til "gamle ting", men jeg må da indrømme at den fangede mig. Og på en eller anden måde fyldte det ikke så meget at den foregår i 80´erne.
Det er sådan lidt en blanding af gys/sci-fi, blandet med venskab og en mors kamp for at finde sin søn, når alle mest af alt syntes hun virker fuldstændig bims.  
Er man til det lidt overnaturlige, skal man da se den.

Between : Netflix


Spændende, spændende serie. 
Noget med et hegn rundt om en by, en dødelig virus der dræber alt over 22 år,  minus modkur, kampen for overlevelse, kærlighed, sorg.
Den har lidt det hele. 
Jeg slugte den ihvertfald råt, og ser frem til endnu en sæson.


Marcella : Netflix


Britisk krimiserie, når den er bedst. 
Den er lidt mørk, da Anna Friel/Marcella har nogle dæmoner hun kæmper med, kombineret med en mordsag der skal løses. 
Jeg syntes den er lidt i "familie" med Luther, The Fall og Broadchurch. 
Alle virkelig gode britiske serier. 

Har I set noget I kan anbefale? 
Jeg tager altid imod gode anbefalinger. 
(Læs: Er også løbet tør for noget jeg syntes er værd at se)

Ingen kommentarer: