torsdag den 14. juli 2016

#IngenWIFI

Vi tager snart i sommerhus. Måske dér starter ferien. Det er som om, at det er lidt svært at komme helt ned i gear hjemme i egne gemakker. Jeg ved ikke om I kan genkende det, eller om det bare er mig. 
Den første del af ferien har egentlig mest af alt bestået af at blive færdig med drengenes værelser. Oprydning. Rengøring. Indretning.
Igår tog vi en pause fra rodebutikken, vi er vist ved at have landet med det vi har at gøre med her og nu. Småtingene, og hyggedimserne, de må komme hen af vejen.

Vi pakkede bilen, hund og børn og nogle ret fesne madpakker, og kørte mod Faxe Kalkbrud, turen gik bagefter videre til Stevns Fyr for et kort visit, bagefter satte vi kursen mod Stevns Fortet og afsluttede dagens sightseeing på Stevns Klint. 
Alle ting der har været på min GO SEE-list i noget tid, så det var fedt at komme afsted. 
Vejret var perfekt, mange timer senere, med lettere røde skuldre og trætte børn og hund kom vi hjem klokken seks om aftenen til en hurtig omgang pølser og hvidløgsflütes. 

Vi trængte bare til at komme ud og opleve lidt, væk fra matriklen og hverdagen.  

Jeg er træt og brilliere ikke med det vildeste overskud, det er svært at acceptere og være i, jeg har lovet mig selv at gøre det endnu bedre. 
W er rastløs og pretty much up my arse all the time. Og det hænger bare ikke sådan super fedt sammen. O, han leger og hygger. Drengene skændes nogle gange (ofte), og jeg får skideballe hvis ikke der falder is når lysten tager over. På den måde minder vi lidt om en italiensk familie omkring spisebordet.

Men, jeg glæder mig til at trække stikket i sommerhuset. Der er fucking ingen WIFI.. OMG, som man siger..#GammelMedDeUnge 
Behøver jeg at nævne, i kursiv vel og mærket, at jeg har reserveret enormt mange film på biblioteket, så vi er helgarderet.


2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Vi så også en del biblioteks-dvd'ere i sommerhuset. Så kan meget reddes ;-) håber I får en god ferie. Der er jo mobildækning, så håber at se nogle billeder på IG?
God tur søde. Kram herfra

Københavnerhjerte. sagde ...

Tak søde B. Undskyld jeg slet ikke har svaret. Den er smuttet.

Vi får set en hel del, og gerne det samme mange gange 😂

Kram