fredag den 22. juli 2016

#DetVirkedeSgu

Sådan!! Succes!!!

Idag var en god dag. En RIGTIG god een af slagsen.
Som i stort det ingen diskussioner, skænderier og udbrændt mor. Say 
whaaaat.

Jep, den er god nok. Ungerne vågnede kl. 9:30. ( Det er iøvrigt store sager at de er begyndt at sove længe)
Så kørte vi til Nykøbing S. - ind i Geppels legetøjsbutik og købte to penalhuse (Star Wars, hva' ellers) og lidt legetøj. Vi fik forsynet os hos Netto og strøg hjem på terrassen og nød solens stråler og badede.
Vi kørte på stranden ved en 16-tiden, og lige præcis i det tidsrum havde solen valgt at holde siesta, så ingen badning til alderspræsidenten. Det var sgu for køligt. 
Planen var oprindeligt, at vi skulle lave snobrød und alles idag, planen skred bare lidt da jeg besluttede at vi skulle ud og spise istedet. På den måde blev drengene glade, overtrækket større og dagen afsluttet helt perfekt. 
Stegt flæsk og minigolf. Whats not to like
Dog har jeg noget at lære omkring minigolf, jeg stinker til dét og reglerne, kender dem ikke. Til gengæld talte jeg vist heller ikke pointene korrekt, så alt i alt op af bakke på den front. Men maden gled ned og hoppeborgen og pølsebussen er en kæmpe succes hvert år. 


Aftenen blev afsluttet med ondt i halsen for mit vedkommende, no shit, dessertvafler, og da drengene endelig overgav sig 23.00 røg Taken 2 på for hvem ved hvilken gang og en omgang vasketøj klaret.

Alt i alt ~ helt perfekt dag. 



Hvad end der gjorde det, så virkede det. Imorgen prøver jeg igen. 

3 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Det lyder som en dejlig dag :-) håber på flere af dem. Nu er I også alle nede i gear. Kram

Anonym sagde ...

Lyder som om du holdt ferie på børnenes præmisser og havde overskud til dem. Dejlig dag lyder det til.

Københavnerhjerte. sagde ...

De andre dage var iøvrigt os gode, selvfølgelig kan bølgerne gå lidt højt, men hey er det ikke bare sådan.
Nu skal ungerne afleveres hos deres far og hunden hentes hjem.

Kram til jer