lørdag den 30. juli 2016

#AleneHjemme

Jeg har været alene hjemme (Molly var der naturligvis) siden i søndags. Det var ganske tiltrængt, og jeg må indrømme, at jeg sjældent har sovet så meget som jeg har gjort i ugens løb.

Egentlig kan hele ugen opsummeres med ganske få ord.. 


Arbejde
Sove
Spise (lidt for mange chips)
Købe skoletaske og madkasser
Oprydning (Have / Bil / Hus)
Sove lidt mere

Nu er det så lørdag. 
Jeg har købt ind for ugens madbeløb, whaaaaaat, og brilliereret med at være på biblioteket for anden gang i denne uge, og lige om lidt er de hjemme igen. Så kører hverdagen på fuld hammer. 
Jeg er muligvis ikke helt klar til den hverdag, men mon ikke jeg rider stormen af som jeg plejer.

Jeg er lidt i syv sind om hvad resten af dagen skal gå med, udover lidt oprydning og dimserier på deres værelser, en græsk kødbolle/dunse-produktion som ligger og venter ude i køleskabet og sidst men ikke mindst en gåtur med Molly når monsunregnen er færdig med at herske over matriklen. 

Jeg tænker umiddelbart at lidt netflix and chill krydret med pizza er et rimelig godt bud. #ForeverSingleAndLovingIt 



Ingen kommentarer: