onsdag den 22. juni 2016

#Byggelykke

Der sker ting herhjemme.. Som i vi går fra et stort værelse, til 4 værelser. Så kan man vel på en måde side at vi har en 5. værelses  på et snuptag. 

Jeg har ønsket det her møglænge, og nu lykkedes det endelig, med naboens gode kontakt og et alt for generøst tilbud fra håndværkeren. (Vi kan også kalde det en fejlberegning)

Drengene (og mig) skal lige vænne os til at det nu er helt anderledes end vi er vant til. Der mangler stadig endnu en væg som han pt. er i gang med, og maling og væv har jeg ikke råd til her og nu, så vi må leve med at det er lidt råt i den næste tid. 

Drengene sov der i nat, de sov som en drøm, og vågnede først 7.15. Bum. 

Idag kommer der døre op, noget som mange tager for givet, men vi har kun en dør i hele huset, wc-døren. Nu kan de (mest mig måske) lukke døren ind til dem, og få ro, ro, roooo i ørenene. 
Fællesværelset bliver uden dør, om ikke andet så indtil jeg har afprøvet det. 

Jeg vil snart moonwalke op til lægen af ren glæde, til vægttjek og akupunktur og meditation.




2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Tillykke med opdelingen... Har I så stuen, 2 drengeværelser og et soveværelse eller hvordan? Kh. Birgitte
PS. væv og maling, tja, det er også et kedeligt arbejde, så det haster ikke ;-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Det er endnu vildere:-)

Stue - spiseområde - mit værelse - drengene får et værelse hver og sidst men ikke mindst får de et fælles værelse.

Ja, vil jeg sige til mig selv når jeg bliver træt af at glo på byggepladsen :-p