torsdag den 3. marts 2016

Så var der lige hende Sara Blædel, ved mit skrivebord.

Jeg sidder lige på falderebet og ser "Tæt på..Sara Blædel"... 
Lakken er lagt, men jeg mangler madpakkerne.. Dem må jeg nok hellere lige komme i gang med.  
Hunden snorker ovenpå dagens udfoldelser, børnene snorker, og jeg har vist tillusket mig en bums på næsen.. PISSETAK!!

Nej, men tilbage til Sara Blædel.. Jeg elsker hendes bøger, jeg har dem alle og sluger dem på et par timer. Men det jeg egentlig ville sige var at jeg har mødt hende.. Starstruck much?

Jeg stod inde ved mit skrivebord i Personaleafdelingen på Politigården. Det var sommer, der var ved at blive sat det årlige sommerteater op i gården, som jeg husker det. Hold mig ikke op på det. 
Jeg stod og snakkede med en tidligere kollega D. om netop Saras bøger og vi blev alle hurtigt enige om at dem kunne vi lide, og dem der ikke havde læst dem skulle låne vores bøger.. 

D. nævner så, at min tidligere chef fra 114 var veninde med Sara.. "Ej, feeeedt og sejt og alt det der."
Jeg tror lige præcis at der går 3 1/2 minut og hvem kommer gående forbi mit vindue inde på Gården. Min tidligere chef og en mørkhåret kvinde. Og jeg sagde for sjovt, "Guuuud hvor sjovt, tænk hvis det var Sara, muhahaha...- klappen på låret og jeg skal komme efter dig" 
D. banker så kækt på ruden, og om vender min tidligere chef T. sig og Sara.. De blev inviteret indenfor, så jeg fik en lille sludder med Sara hen over mit skrivebord, et fint håndtryk og hvor fedt er det ikke.. (Alt i mens hendes bog lå i min taske lige ved siden af..)  

Sådan blev den, lad os kalde det en onsdag så fin.. Men jeg tror nu faktisk at det var tirsdag.. 

Starstruck er jeg iøvrigt ikke, det er jeg for meget et kontrolmenneske til, jeg er nok mere sådan en stille og ydmyg beundre-een. Men hun var rigtig sød og rar. 

Nu, madpakke tid. 

2 kommentarer:

www.skøreliv.dk sagde ...

Det er altid sjovt at møde 'stjernerne'! Og det er intet så skønt som en god bog (ikke en vuffeli-vov :-)). Jeg har selv et par boganmeldelser liggende på min side i øjeblikket, hvis du er interesseret: http://xn--skreliv-r1a.dk/?p=534

Københavnerhjerte. sagde ...

Ja det er så.. Bøger fantastiske.. Jeg når bare sjældent at begrave mig alt for meget i dem.. Jeg kigger måske forbi og kigger boganmeldelser, det er altid spændende at høre om nye bøger...

Go´ aften...