lørdag den 26. marts 2016

Om venner og biler

Børnene sover, 
det må jeg indrømme at jeg sætter meget stor pris på.

Kender I det, at dagen egentlig har været fin nok, 
men så eksplodere til sidst? 
Altså, træthed spiller jo altid lidt ind, men det gør det jo ikke federe af den grund. 

Idag blev brugt på biler. 
Fjernstyrede biler og mange af dem.
Voksne mænd og børn var klart overrepræsenteret. 
Vejret var jo perfekt, 
og jeg vil vove at påstå at jeg har fået lidt sol og D-vitamin lige i femøren idag.


Gratis arrangement, første lørdag i påsken, afholdt af morfars. 
Der var rigtig mange derude, og en masse biler fløj gennem luften. 
Toppen af kransekagen, var "slutshowet", 
der kørte en af gutterne sin bil op over hus-taget. 

Drengene syntes det var lidt kedeligt, fordi de bare skulle kigge på, og det er sgu fair nok.
Det var jo heller ikke fordi jeg hoppede rundt i ren ekstase, 
men vi skulle lige have det sidste med. 
En anden gang kunne en times tid gøre det for et besøg. 

Kl. 14:30, var vi hjemme igen, 
fuldstændigt gennemtrætte ovenpå den friske luft.
Jeg var måske nok mest trætte af den alle, lige der.


Fredagen, igår, gik herhjemme med at drengene havde en legekammerat på besøg, 
fra kl. 10:30 til 17:30.


Lidt corny billede, ik´?
Men jeg manglede en app til at skjule legekammeraten, 
måske moderen ikke ville have hende liggende i cyberspace.

Behøver jeg at nævne at vi alle var dødtrætte ovenpå den lange dag. 

2 kommentarer:

www.skøreliv.dk sagde ...

Kære Københavnerhjerte!
Det er og bliver en naturlov at dage med lidt smæk på ender med at gå op i hat og briller. Nedsmeltning er tilladt, også for voksne. Jeg praktiserer det selv i stor stil :-)....

Københavnerhjerte. sagde ...

Dejligt at hører, at det sker hos andre os. Tit syntes jeg kun man ser den polerede overflade. Det giver sådan een som mig, et forkvaklet syn på hvordan jeg agerer som mor, når poderne gakker ud.

Heldigvis er det tirsdag idag, og tid til at jeg kan lade op inden arbejdet kalder igen torsdag.

Håber du og dine har haft en god påskeferie..