torsdag den 24. marts 2016

Nature calling...



Idag var meget bedre, stadig et par typer herhjemme der har lidt svært ved at høre efter, 
men sådan er det vist med børn. 

Vi tilbragte et par timer i det fri.
Vi besøgte Naturcenter Amager, der har vi aldrig været før.
Men det er bestemt ikke sidste gang.
Kæmpe åbent landskab, masser af plads til leg og opdagelser.
Jeg har vist lovet at vi skal derud igen til sommer med tæpper, fodbolde og andre spil.


Vi kørte ud til Flyvergrillen bagefter.
Jeg syntes det er så hyggeligt derude, jeg får altid udrejse-længsel,
men bliver så altid os lidt trist over at det jo ikke er os der skal afsted, og ikke har noget planlagt.

Hunden var knap så begejstret.

Een ting kan sige om mig, det tænkte jeg over lidt tidligere idag, da jeg kiggede billeder igennem.
På trods af, at vi lidt lever på en sten,
og har gjort det ret længe, så finder jeg altid på et
eller andet vi kan opleve, som er nyt og meget gerne gratis. 
Vi elsker alle tre at opleve nye ting, og konkluderede os idag at det netop havde været en dejlig dag, fordi vi havde været ude i den friske luft og opleve noget nyt.

Mer´ af det tak..


4 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Argh, nu skal jeg altså snart derud, har hørt så meget godt om det. Måske når det bliver lidt varmere :-) kh. Birgitte

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

Du har ret. Du er vildt god til at give drengene gode (gratis) naturoplevelser. Det kan man se både her og især på ig. :) dejligt i havde en god dag - naturen kan bare noget! Kram

www.skøreliv.dk sagde ...

Naturcenter Amager hitter altid (hvis altså vejret er godt, og det er det jo)! Det er super-flot du holder skansen! Vi er heller ikke altid gode til at få benyttet os af de muligheder der er rundt omkring, og jeg siger ofte til mig selv, at det må jeg blive bedre til...

Københavnerhjerte. sagde ...

Afsted Birgitte... Det blæste lidt derude, men ellers var det godt. Det havde sikkert os været godt idag, kunne jeg forestille mig. :-) Kram

Ja gratis er vejen frem herhjemme, man må gøre hvad man kan ikke. Naturen er skøn. vi skal bare lige blive lidt bedre til at bruge den. Vi er lidt for meget byboer, men vi kan vel lære det med tiden.. Kram..

Holder skansen, tja, det føles ikke sådan.. Jeg holder vejret lidt endnu, men ja det var rigtig godt derude, vi skal klart afsted igen. Jeg har fundet endnu een ting vi skal afprøve i Ishøj. Men jeg kan se at vejret ikke rigtig er til det imorgen, så vi må afvente vejrgudernes dom.

Rigtig god dag til jer alle tre... :-)