onsdag den 30. marts 2016

Makeover hos drengene.

For lidt tid siden lavede jeg om på drengenes værelse. Jeg var simpelthen blevet så træt af at se på det, det rodede i mine øjne, og nu måtte der ske noget. 

Drengene var hos deres far, og jeg havde derfor rigelig med tid. 

Jeg lånte lidt maling af M., alt andet havde vi, på nær en lille investering i et tv-bord fra IKEA til hele 59 kr. 

Jeg er en hat, så jeg tog selvfølgelig ikke et rigtig før billede af deres tv-krog inden, men jeg fandt et i gemmerne, som giver et indtryk af hvordan det nogenlunde så ud før. 


Før
Sagen er jo denne at vi jo ikke per automatik har vægge da vi flyttede ind i vores rækkehus herude i forstaden. Det er en del af dealen, lorte deal iøvrigt, for jeg har simpelthen ikke lige flere tusinde kroner stående til at få lavet vægge. Så jeg har lavet en lidt hjemmelavet løsning, i vores ellers ca. 40 kvm store værelse.

Efter
Efter

Alt legetøj, blev støvet af, sorteret ud i, hylderne rengjort. Virkelig tiltrængt. 

Ham der Peter Pedal, ham har jeg et ambivalent forhold til, han skal nok snart på pension. 

Drengene blev virkelig glade for det, og jeg hader allerede nu tæppe-rundt-om-madrassen-løsningen. Drengene ser det dog ikke som det store problem, som jeg, og er derfor ligeglade på den der seksårige måde, som de nu gør så godt. 

1 kommentar:

www.skøreliv.dk sagde ...

Hvor fedt! Du lavede simpelthen lige en velkommen hjem-overraskelse! Det får man bare så meget energi af, jeg bliver selv fuldstændig som en Duracell-kanin på speed når jeg har sådanne projekter kørende! Og så kolapser jeg bagefter....