lørdag den 5. marts 2016

L*Ø*R*D*A*G

Lørdag, virkelig træt, noget med NEJ-hat på barn 1, og ret meget træthed på barn 2.

Hele dagen er stort set brugt i nattøj, med morgenhår og mascara langt nede på kinderne. Jep, jeg glemte at fjerne det igår. 

Veninde og søn kiggede spontant forbi til kaffe, så der skulle handles hurtigt og pyntes lidt på den virkelig sandhed. 

Det er dagen derpå, på første arbejdsdag. Det gik godt på den akavede og virkelig mærkelige måde. Der var påskeliljer og ISIS-chips fra mit lille team. Jeg håber de overlever til mandag. I min forvirring over at blive jaget ud af døren kl. 11, fik jeg hverken vandet dem eller noget. 
Fra Pizzahuset / Gothersgade
408 mails lå fint og ventede i indbakken, jeg kunne ikke huske mit kodeord, og computeren er lidt død som i jeg må have fat i koncern IT mandag. Jeg har lidt glemt hvor jeg skal gøre de rigtige ting, så vi prøver igen mandag. I det mindste har jeg ikke brugt skærmen som 
touchskærm endnu. 

Jeg kørte direkte hjem til M. efter job, vi havde en sandwich-date på Langelinje. Bare lidt afslapning og frokost, inden børnene skulle hentes og der skulle blandes slik.. 

Udover den nogenlunde ensformige dag, så endte jeg med at gøre noget jeg ikke burde, men som i den grad er tiltrængt. Jeg netshoppede. Hele to cardigans. Og jeg har ikke råd, men jeg råbte noget grimt, og gjorde det alligevel...  

Lige et lille fif herfra, hvis I nu sidder derude og tænker, ej jeg mangler noget at se, måske den der Open Heart på Netflix er noget? - Så be prepared, den er ikke rigtig noget at råbe hurra af, B-serie, men det her siger måske mere om mig, men den kører altså lige nu i baggrunden. Har man så set for meget af alt det gode? - I think I know the answer.  

2 kommentarer:

www.skøreliv.dk sagde ...

Sandwich-date lyder godt! Jeg tror jeg har overtaget din lørdag, for jeg er bare HELT splattet idag.....

Københavnerhjerte. sagde ...

Jaaaaa... Men det var ikke en date-date, som i sådan noget datinghalløj. Det var med M, ex'en. Sandwichaftale ~ Sandwichdate ��
Jeg er stadig med på vognen, fuldstændigt baldret idag. Jeg har lavet ingenting og alligevel alt. Støvsugning-tøjvask-oprydning-klipning(børnene)-indkøb-badning-og-madlavning zzzZZzz Nå, men så er det jo heldigt at vi har mandag imorgen, eller noget... Pis, mangler madpakkerne ��