mandag den 7. marts 2016

Just another crazy monday...

Mandage har altid noget særligt over sig.. Ikke altid til det bedste. Men på en måde er det os skide unfair, at mandag er så udskældt. 




Min mandag var som følgende...:

Jeg kom for sent ud af døren med ungerne (eller jeg nåede det fint, men planen skred inde i mit hoved).

Da jeg steg ud af bilen på job, eller prøvede, gled jeg i en bananskræl nogen havde placeret lige ved min bildør. WTF.. En banan, seriøst. (Bananen kan iøvrigt ses på IG, jep, jeg tog et billede af den mens jeg kluk-lo) 

Jeg har jo kun været der een gang før efter sygemeldingen, og har fået et låne-adgangskort med hjem med kode. Noget jeg ikke lige havde hørt var, at man skulle taste # efter koden. 
Så undertegnet kunne heller ikke komme ind på job. 
At tilkalde kollega der så gennem ruden kunne opklare mysteriet med tryk #..   ###### - Det glemmer jeg aldrig. 

Morgenmaden bestod af en Yankiebar og 3 miniknækbrød toppet med en dåse cola zero. (Jep, jeg havde så glemt morgenmaden i farten.) Ikke skidesmart når man er igang med ændre det skidt, man indtager i håb om at smide lidt flere kilo. Dumflad til undertegnet. Imorgen strammer jeg op. 

Vi skal os have lidt positivt med.. Jeg kom igennem mine 408 mails samt tidsregistreringen. #Woop

Tilbage til det (sjove) kaos der er mit liv på dage som i dag.

Nu var tiden så inde til rent faktisk at få fingrene i noget arbejde, jeg fik ordnet to ting. Ik´værst.
Det der skreg lidt var, at jeg tilsyneladende har glemt alt. Væk er det. 
Tænk, at man glemmer alt mens man er væk. Altså det er jo logisk nok. Men frustrerende, for jeg ved hvad jeg skal, det er bare alle de små ting der væk. 
Jeg startede med at oprette en anmeldelsesrapport (Jeg arbejder ved politiet) og jeg skulle rent faktisk bare lave et brev. Jeg fik så skrevet teksten på brevet, hvor man vælger hvad man egentlig ønsker at oprette, og i denne her sag skulle jeg altså ikke bruge en rapport. 
Så 1. fejl er hermed lavet og afventer rettelse fra dem med adgang. Og sådan forsatte det. 
Hvor lægger man brevene? 
Skal jeg sende elektronisk? 
Gemmer jeg her? 
Hvad med hastigheden? 
Hvordan finder jeg koncepterne? 
Skal jeg følge en arbejdsbeskrivelse? 
Skal jeg huske at trække vejret? 
Bla bla bla... 

Jeg er der jo på nedsat tid, heldigvis et eller andet sted, for ellers tør jeg ikke tænke på hvor mange fejl jeg kunne have nået at lave. 
Jeg var ikke træt da jeg smuttede og tænkte "Heeeey, det kører da det her..", hoppede ned i bilen (udenom bananskrællen) og op til lægen. Noget med nogle papirer fra job der skulle underskrives. 
Da jeg så kom hjem, dér ramte trætheden mig, som en våd klud i ansigtet. Eller egentlig ramte hunden mig først, men mest i knæhøjde, it´s as tall as she gets. 
3 kilos ren lykke og eufori..
Ingen uheld indenfor, og det hører vist til på positiv-listen, for det er altså ret flot når man har været alene i 5 timer og kun er 5 mdr. gammel. Sådan Molly #YouCanDoIt

Halvanden times leg og lidt forsinket morgenmad senere, så jeg mit snit til at lukke øjnene. 

Resten af dagen behøver I vist ikke at bevidne, så pissespændende var den heller ikke. Spaghetti med kødsovs, Indkøb af Venus-blade i Normal, selvfølgelig var børnene med hele vejen, gråd, minecraft og en lille svingom med Molly i favnen til drengenes store underholdning.  

Monday #OverAndOut 

På torsdag prøver jeg igen, måske har jeg lidt mere styr på mit shit.

Ingen kommentarer: