onsdag den 2. marts 2016

Det var noget med det der hverdag, dér...

Onsdag, regnvejr og programmet Moskeerne bag sløret del 1. kører på TV2 Play...
Jeg kunne skrive mange ting om det program, men jeg må sige at det er forbandet skræmmende, og jeg håber der bliver ryddet lidt op. 
Måske er det på tide at begynde med respekt for hinanden og det enkelte individ. 

Udover dét har hunden tyndskid, W har erhvervet sig neglebetændelse, og huset sejler. 
Huset må sejle lidt endnu, nu er det blogtid mens jeg skyller en kold cola zero ned. 
(Jeg burde nok egentlig stoppe med at drikke det skidt, men jeg kan vist ikke. Eller måske har jeg bare ikke lyst.) 

Imorgen er det veje-dag hos lægen, jeg håber der er faldet lidt mere af korpusset, men jeg har os haft nogle hyggelige dage med M.

Yndlingssandwich fra Gothersgade, Frozen yougurt fra Frozzy igår og i aftes kom jeg til at spise en pose Familie Guf. 
Skidegodt gået, min pige. (Ironi kan forekomme).

Igår skred planen lidt, pga den betændte finger. Vi fik hjemmelavet burgere kl 20.00 i stedet for kl. 18.. En masse tårer, gråd og træthed senere blev de puttet, og jeg gik omkuld på sofaen midt i det førnævnte program. Jeg vågnede med et sæt kl. 3 og knaldede min hånd op i tyndskidshunden som lå så sødt og snorkede oppe på sofakanten. 

Alt i alt er det virkelig bare hverdag herhjemme.. 
Nogle dage er hverdagen dog lidt federe andre.. 

1 kommentar:

www.skøreliv.dk sagde ...

Ak, neglebetændelse og tyndskidshund, det lyder dog ikke rart.... I morgen skinner solen forhåbentligt!!