lørdag den 27. februar 2016

Ting man ikke skal gøre:


  • Proppe spinatlasagnen med alt for meget salt. DON´T DO IT..
  • Snakke alt for meget med mor fra børnehaven når hun henter barn efter legeaftale. (Mangler man så voksen-input?)
  • Snakke alt for højt med den firbenede når vi er ude i offentligt rum, alle snakker vel med deres kæledyr derhjemme, ik?
  • Gå ombord i kaffe og kage, eller primært kage når man er igang med en sundere livsstil.
  • Overtrække sit dankort. Fuck. Undskyld bankrådgiver, i det mindste er det ikke på shopping. #JegVilVindeILotto
  • Spise Prince Chokoladekiks kl. 01.30 om natten, mens man ser snigpremieren på "Bedre skilt end aldrig", når man egentlig burde ligge i sin seng.
  • Overklistre sin IG-konto med billeder af hundehvalpen, som mest af alt ligner en gammel hund allerede. 
  • Se så meget tv. Seriøst. Men på den anden side, så er jeg pjattet med det. Og så er det ok.



2 kommentarer:

www.skøreliv.dk sagde ...

Ahj, for meget salt er næsten værre end ingen salt. Adr-bvadr. Men rettelse til ovenstående ifølge mig: Gå ALTID i bord i kaffe-kage. Altid. :-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Jeg tror der gik Jamie Oliver i lortet og ligepludselig var den voldsomt saltet. HAHA. Det sker ellers sjældent, men lige den fredag der, der tog fanden ved mig.. :-p

Kaffekage kender jeg simpelthen ikke.. Jeg har misset noget lyder det til.