søndag den 7. februar 2016

Søndagstanker


Nogle gange er det helt fint at holde det kort og godt..


  • Jeg har opfundet en ny ret, eller sovse-ting der spiller. Opfundet og opfundet, det er os lidt meget, men jeg har lavet det ud fra eget hoved. Det er jo ikke alverdens. 
  • Jeg har tabt 3,4 kilo, og må nok indrømme at jeg er spændt på om der er kommet mere af når jeg skal til vægttjek i næste uge.
  • Så kom det, mødet på kommunen. I næste uge altså. 
  • Molly er fyldt 17 uger, hun er en satan der elsker at bide i ens fødder når man går, hvilket lidt resulterer i at man ofte har en hund hængende i foden, eller falder over hende. 
  • Onsdag aften brugte jeg på et møde i drengenes kommende SFO. This just got real.
  • Jeg har tilsyneladende genoptaget min lyst til Alpeost fra Buko, vi holder Netto oppe på det salg. Eller jeg gør.
  • Søndag i vores hjem er rydde op - rengøring - indkøb til næste uge dag. Rarest når det er gjort, iøvrigt. 
  • Jeg har iøvrigt snakket lidt med ham der, M, i torsdags. Hyggeligt, men også lidt svært. 
  • I torsdags holdte vi fridag, drengene og jeg. De skulle til tandlæge, og vi sov helt til klokken 7:45, så det var en nem beslutning. 
  • Jeg har stadig optur over at der er kommet nye afsnit af The Blacklist på Viaplay. Dét kunne de godt have reklameret med. 


Over and out, og 2 styks knækbrød coming up med Alpeost.. 

Ingen kommentarer: