torsdag den 11. februar 2016

#InfluenzaBulen

Livstegn fra sygelejet, syge"huset", influenzabulen, you name it....

Vi er noget ramte herhjemme.. Som i feber på 6 dagen, men jeg aner muligvis en lille fremgang, men det har vi set før, og vupti så hedder den 39+ igen, igen. Og for at toppe det hele, en omgang børnesygdom der ender på "orm". 

Matriarken eller Matronen af matriklen, om man vil, hænger 50/50 i. Hoster mig selv ihjel, sover alt det jeg kan få lov, men det er som om at det ikke ville bryde helt igennem. 
Noget siger mig at så snart ungerne tager på vinterferie, eller altså ferie får de ingen af, men når de skal hjem til ham, så vælter korthuset sikkert hos mig og Halløj influenza..

Nu er det ene barn afleveret efter behandling, og næste dreng i rækkefølgen har nu kun 37,7 i temp. Han snakker og sidder i en stol. Det er altså store sager. Igår sov han det meste af dagen, som i vågen 3 timer ud af 24.. 
Børnehaven er halvtom, og af hvad jeg kan høre på vandrørene, er det en sejlivet satan der florere de her uger. 

Hunden ligger fint og putter på min plads, efter en mindre hjerneblødning der går ud på at æde mine fingre og tæer.. Panodil indtaget, te i koppen og Revenge i kassen. Tid til at tjekke ud af blogland og muligvis en lille lur i drømmeland.





Ingen kommentarer: