tirsdag den 26. januar 2016

Tirsdagstanker


Dagens korte udgave.. Ja ja, det er ikke meget der kommer ud herfra, har haft nogle hektiske dage i sidste uge, jeg har fået ny seng som skulle samles, kommode til Oliver og på den måde flyver tiden.
  • Molly (ja, altså hunden) fylder hele 16 uger idag. Hurra for Mols.
  • Jeg har ikke haft kontakt til ham den søde, som vel måske ikke er så sød længere. Eller ja, altså bare Michael i over 14 dage nu. Underligt, men på samme tid rart uden alle de følelser der dukker op på godt og ondt, når han er i mit liv.
  • Hurra,  jeg har tabt 1,4 kg. siden sidste mandag, og jeg har endda spist Kokosstjerner fra Netto.
  • Jeg syntes ildsjæle er møghamrende inspirerende.
  • Nu har jeg efterhånden været sygemeldt ret længe nu, længere end jeg overhovedet havde regnet med.
  • Jeg er så glad for at William endelig har fået hele to rokketænder på een gang, han er lykkelig. 
  • Jeg drømte i nat at jeg var i Sverige, i en bland-selv-slik biks, der var billigt, og alt skulle prøvesmages. Mon nogen savner sit slik-fix? I think so... 
  • Jeg mangler stadig at få købt en ny notesbog, til gengæld har jeg ikke rigtig haft brug for een.(Betyder det så at der ikke er så meget der spirre deroppe?)
  • Jeg burde sætte en maskine tøj over, skal bare liiigeee..
  • Vi skal have rester, rester, rester idag. Elsker rester. 
  • Jeg ser ikke nok nyheder og læser alt for sjældent sladderblade.
  • Jeg mærkede imorges, hvor dejligt det var når madpakken allerede var smurt om aftenen. Det tror jeg at jeg skal begynde på igen.
  • Vidste I, at Amalie, jep dén Amalie er gravid? -Jeg bliver lidt usikker ved hele det koncept, kan jeg mærke. :-p
  • Pis, nu er der liv i hunden, hvis hun bare kunne sove en time eller to længere. Peeew, hun skred i putkassen igen.
  • Btw...Jeg er hamrende glad for min nye seng, på trods af at den fylder det meste af mit værelse. 


Ingen kommentarer: