fredag den 1. januar 2016

1/366

365 blanke sider, tid til at blive udfyldt. Men ja, hvad skal de så udfyldes med.

Det er altså altid sådan lidt særligt når man træder ind i det nye år. Til dels vemodigt at træde ud af et gammelt og brugt år, med alle dets ups and downs. Og på samme tid lidt spændende mht. hvad man skal udfylde næste "bog" med.

Jeg ved det ikke endnu, altså ud over hverdagen, som nok fylder omkring 90% hos alle folk. Dén er ligesom stensikker, hvert år.

Men det bliver et år, hvor jeg på et tidspunkt starter på job igen, drengene skal starte i skole, dét er muligvis højdepunktet, så satser jeg også på at se en masse af de mennesker der betyder noget i hele 2016. Hvis vi spørger drengene, så skal der bygges Star Wars lego. (Til min store fortrydelse, selvom jeg så hvor glade de blev.)

Dagen derpå er vi lige hjemvendt fra årets første strandtur, frisk luft måtte der til. Og drive-in fra MacD.
Drengene er løbet ind og lege hos naboen, så jeg nyder freden, mens jeg ser Person of Interest. Ved ikke helt om jeg er hooked, eller det er i mangel af bedre. En fin kombi, var den skidt ved jeg med sikkerhed at jeg ikke gad at bruge tid på lortet.

Jeg glæder mig til sengen kalder, for store og for små inden alt for mange timer.
Imorgen står den på tur til udkantsDK til min veninde og hendes tvillingedrenge. Vi glæder os alle, der går nemlig alt for lang tid imellem.. Men sådan er det når de bor så langt fra os, og omvendt.

Alt andet end lige, så glæder jeg mig til et nyt år, måske et mindre kompliceret år, forhåbentlig et år med større selvindsigt og personlig udvikling, et år hvor nærværet er i højsædet, og dejlige minder bliver skabt.
Måske lidt mindre slik, chips og lidt mere sundt, drømmer om at få styr på min vægt, (gør alle ikke det efterhånden), jeg vil læse flere bøger end jeg nåede sidste år, og forhåbentligt lade mig inspirere af alle mulige mennesker.

Alt andet end lige, så rigtig godt nytår herfra..

Ingen kommentarer: