onsdag den 16. december 2015

Update på natten.

Som lovet...

Natten er gået over al forventning. 
Molly har sovet i sin kurv hele natten, efter lidt overbevisning om at det var det rette. 
Jeg har sovet på sofaen, godnat klokken 23.00 (det tror jeg ikke jeg har gjort i måneder), smurt madpakker forinden (ditto), lagt tøj sammen, vasket og hængt tøj op. 

Det er jo sådan at det skal være.. Struktur Ejnar. 

Alarmen bimlede kl. 5:30, men jeg strak den til klokken 6.00.. Zzzzzz. 
Opsidaisy, luftetur til kræet, morgenmad til småfolket, bad til moderen, au revoir of we go to kindergarden. 

Indtil videre, ingen uheld indenfor, ikke at hun har været voldsomt slem til det, men alligevel.

Jeg beklager på forhånd at der nok kommer lidt (meget) Molly-spam måske, Familien fra Bryggen er på TV3, og jeg vil snuppe en omgang guided meditation efter.. Det er super godt for sindet... 

God onsdag...  




Ingen kommentarer: