torsdag den 17. december 2015

Torsdags-tanker.

Imorgen tager drengene til deres far, i hele 8-9 dage, fødselsdag og jul hos ham.
Det er første gang jeg ikke holder fødselsdag for dem, det er virkelig underligt, og selvfølgelig en delemors lod. Men sjovt, never.

Jeg har ikke fyldt mine dage op med planer, det magter jeg ikke. Men jeg tror nok der skal snige sig nogle ind, på den måde flyver tiden lidt hurtigere.

Drengene glæder sig, og det kan jeg virkelig godt forstå, jeg håber de får en dejlig 6-års fødselsdag og ikke mindst juleaften.

Alt i mens må jeg træffe et valg om den lille firbenede passer ind i vores familie, jeg syntes det er svært, for det der alene-hjemme-træning, det går ikke lige så let som det gjorde med Balder. Vi har nu sovet på sofaen i to nætter, det vil også sige at hun heller ikke kommer op i sofaen længere, for hun skal selv lære at kunne falde til ro. Og dét går faktisk over al forventning.
Idag er så dagen hvor jeg går mere ind på at hun skal lærer det der alene-hjemme noget. Første skud i bøssen gik ikke super. Piv piv og lidt mere piv.
Jeg er egentlig sikker på at jeg gør det rigtigt, og håber at det vender lidt op af døren når hun finder ud af at det ikke er så slemt at jeg går ud af døren. For jeg kommer jo tilbage igen.
Så jeg kan love for at der bliver båret skrald ud i små portioner, for det giver lidt mig et formål med at rende ud hele tiden.

Om lidt kommer min veninde, jeg må vende situationen med hende. Kaffe date coming up...

1 kommentar:

Birgitte B sagde ...

Det godt nok også vildt, at de skal være væk både fødselsdag og jul... Har I fået en endelig aftale på plads om samvær?
Kh. Birgitte