søndag den 20. december 2015

Søndage

Søndag. Søndag er en dejlig dag. Det er som om alt er sådan lidt mere gået i stå, end eksempelvis lørdag.

Igår, havde drengene fødselsdag. Den skulle de fejre hos deres far. Så det var en ny een.
Jeg kom igennem dagen helt fint. Jeg valgte som noget meget sjældent at skrive en besked til min far. Sørme om han ikke var frisk på at jeg skulle komme og se hans nye lejlighed. Så det gjorde jeg.
Jeg inviterede ham hjem, til dunser m. det hele. Først var han tøvende, men da det gik op for ham at jeg jo nok skulle køre ham hjem igen, så fik han mod på det.



Så jeg tilbragte mine børns fødselsdag med min gamle, slidte far. Snakkede om alt og intet. Så en eller anden krigsfilm på Viaplay sammen, og jeg fiksede hans kanaler, digitalt vs. analogt og voilá jeg fiksede dem. Fin fin lørdag, med ham den gamle. Det er sjældent, meget sjældent vi ses. Så dagen endte noget mere anderledes, end jeg havde regnet med.

Tilbage til søndag.. Ingen planer, ingenting på dagens program.
Jeg tror den står på tøjvask, oprydning, Netflix and chill, og meget mere på den konto.
Elsker søndage...


Ingen kommentarer: