tirsdag den 22. december 2015

22.12.2015

Hvor pokker blev tiden af, jeg syntes at den er fløjet afsted. Som i virkelig fløjet afsted.

Nu sidder jeg så her, og jeg glæder mig meget til at få de små hjem, det er jo helt uvant at drengene har været væk sålænge allerede, i og med at de er hos deres far meget lidt. Men jeg nyder på samme tid alenetiden, bare til mig. Så jeg kan være mig, mig, mig og dét er helt ok.

Indtil videre har Molly og jeg brugt dagen på at træne lidt, gå tur, øve "sit" og jeg har været i bad. I eftermiddag kommer min bror og hans kæreste, sandwich og lidt hygge inden jul.
Er det ikke os sådan at julen skal være, altså se dem man holder af og måske endda ikke ser så særlig tit.

Resten af dagen, tja den skal gå med at øve alene-hjemme-træning og rengøring, inden de kommer.

På den måde er dagene jo ikke så meget anderledes end når ungerne hjemme.

Jeg er spændt, eller afventende for hvad januar byder på. Starter jeg op på job igen, hvormeget og hvor lidt. Ingen ved det, endnu.

Jeg ved ikke om det har hjulpet at gå hjemme, eller det har ihvertfald ikke skadet. Men jeg ved jo at det har hjulpet i den forstand at jeg har haft mere overskud til de små, som ikke er så små alligevel. Hvordan ville det have været hvis nu man stadig havde været på job. Ingen ved det jo i bund og grund.

Nå, videre med livet på en grå tirsdag, hunden har knald i låget, og jeg afventer at den falder til ro, og så er jeg den der er smuttet i 3 min.

God dag.

2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Det lyder dejligt, at du har lidt kontakt til familien igen :-) glædelig jul til dig. Kram Birgitte

Cille sagde ...

Som Birgitte skrev - dejligt at der er lidt familie. Både din bror og din far, kan jeg se. Håber det også betyder at du har et sted juleaften?