tirsdag den 24. november 2015

Sidste weekend..del 2.

Ovenpå sådan en godt nok forholdsvis kort bytur dagen før, måtte jeg ud og have tankerne på ret køl. 
Når de hele tiden kredser om en person, som man savner, så skal man distraheres. 

Julemarked it was.. 
Højbro Plads og tysk julemarked.


Jeg havde ikke været der før. 
Det var ikke så stort, mindede lidt om Hamburger Dom, 
som jeg så gerne ville hen igen, gerne med M.
Men når man ikke kan komme det, så er det da meget hyggeligt at finde det her lille marked, som er mikroskopisk i forhold til Dom.


Når man har tømmermænd, og det hele skvulper lidt indeni i, så er kulde godt. 
Offentligt transport, not so much. 
Men vi klarede det, jep jeg er forvent. Kører for pokker altid i bil. 


Kildevand og Krakauer er også et ret fint bud på hvordan sådan en dag skal tæmmes. 
Stærk sennep, nam. 
Kæmpe pølse, haps. 
Love it. 

Det tog ikke lang tid at ronderer den plads, mest af alt ledte vi efter glaserede æble. 
Jeg har simpelthen glemt navnet, jeg syntes det plejer at hedde noget i den dur. 
Det er de røde, med kokos på.
Det korte og det lange er, at det havde de altså ikke. 
Snydt igen. 
Dét havde virkelig gjort udslaget. 

Ingen kommentarer: