torsdag den 26. november 2015

Hej Roskilde.

Hej torsdag.

Du har været rigtig hverdagsagtig i dag. Du har velsignet mig med en syg dreng, der lige nu ligger og sover. Roskildesyge, kan man vist kalde det. 

Siden sidst har jeg været lidt hængt, dvask, eller hvad man skal kalde det. Jeg har sjældent sovet så meget, som jeg har de sidste par dage. 
Jeg vil ikke sige at jeg er frisk-frisk, men jeg er da vågen og det er en start. 
Jeg  var forbi hende der koster knaster, ikke at det ligesom battede, det gør det jo ikke så hurtigt. 

Jeg har aftalt med mig selv at jeg vil bestille en klam pizza i aften, bare fordi jeg syntes jeg trænger. Jeg ved bare os at jeg formentlig ikke kan spise noget nær en hel, som jeg plejer. Jeg elsker altså virkelig mad. 

Men jeg har kvalme, især efter jeg har spist. Så det bliver ikke til så meget. Hvorfor, tja, det ved jeg ikke. Mon det er psyken, eller at man bare er fed up. Men jeg har satme lyst til pizza. Netflix and chill.. 

Alt om intet, mest om pizza. Sneen er heldigvis væk, og imorgen venter en ny dag.

Når børn iøvrigt er syge, og man er alene om det. Så kan noget så simpelt som at handle, være noget nær umuligt. Jeg prøver stadig at knække koden, men må nok sande at det ikke kommer til at ske idag. 


Ingen kommentarer: