tirsdag den 22. september 2015

Jagten på sig selv..

hos mig stopper den aldrig...

Det lyder måske lidt far out, men ikke desto mindre er det sandt.  Jeg er 4´er.. (Det vender jeg tilbage til, måske i dette indlæg, men ellers i et for sig selv.)

Jeg er konstant søgende efter for at finde ind til mit indre, til den unikke mig. Men det værste af det hele er at jeg formentlig aldrig rigtig finder det. Opslidende, tja. Irriterende, jep.

Jeg ved ikke om der sidder andre derude, som kan nikke genkendende til at nogle af de kommende eksempler som jeg kommer med lige om lidt, måske mere generelt end bogstaveligt.

Jeg får altid lyst til at have rød neglelak på når jeg ser intro´
en til RITA.. Og jeg bliver så evigt træt af mig selv, hver gang, for der går det op for mig at jeg ikke har mere tilbage.

Det kan også inspirerer mig at se hvordan nogle bær sig selv, fører sig frem. Tøjstil, og ikke mindst det indre. Smukke smykker, eller en særlig måde at tænke på, kan være en stor inspiration for mig.

Jeg håber ikke det lyder alt for sygt, men sådan er jeg.
Kæreste M griner efterhånden bare af mig når jeg får et nyt påfund, for han ved hvem jeg er og hvordan jeg fungere.

Andre end mig der har det sådan?

Jeg har et par gange vist nævnt at jeg er 4´er. Det kræver nok et par indlæg for sig selv, men hvis man kender lidt Enneagram, så er det en lille fin ledetråd I kan tage med videre.

1 kommentar:

Rikke rosetid.dk sagde ...

Åh ja det der kender jeg alt for godt 😉 det kunne være mig der havde skrevet det indlæg 😀 lidt skræmmende ☺️ En dag finder vi måske langt nok ind, og kan koncentrere os om de ting der foregår lige for næsen af os 😉 KH Rikke