søndag den 27. september 2015

Bonbon-land

Åh kære søndag, vi tog fisen på dig og smuttede i BonBon-land igen, denne gang gratis.. Yndlingskoncept.

Vi har haft den dejligste søndag, egentlig hele weekenden. Det er jo altid med fart over feltet når man er afsted med børn, og 4 af slagsen, sætter bestemt ikke farten ned.
Vejret har været med os, vi har prøvet en masse, fået is og belgisk vaffel (undertegnet) og medbragt frokost i det fri.

Køreturen er jo ikke lige om hjørnet for sådan nogle byboer som os, selvom turen er liiidt lang, har den været det hele værd. Som M og jeg snakkede om, så bliver man jo bare så glad når man føler man giver sin børn lidt og ser dem glade.

Jeg er med alderen, os selvom jeg kun er 33 år, blevet noget angst. Jeg er simpelthen ikke pjattet med at prøve nogle de der virkelige vilde ting, det kunne jeg altså godt da jeg var yngre.. Men nej, så M måtte tage turen i Vildsvinet solo, selvom Oliver flere gange bad om at komme med. M gjorde det nu også helt fint selv.
Jeg gad godt at jeg bare kunne gøre det. Måske jeg samler mod næste år.. I år... Not so much.

Vi prøvede blandt andet, Vildsvinet, Kålormen, Dragen, Søløven, Hestepæren, Vandrotten, Hundeprutten, Skildpadden, Bæver Rafting (Jeg gjorde det 2 gange på trods af at jeg er virkelig bange for vand - hvis det ikke er kærlighed til dem alle, så ved jeg snart ikke hvad er.) og sikkert os nogle flere.
Vi er blevet beriget med i alt 4 styks kørekort og en masse kort over Bonbonland. Måske vi næste år bør investere i et sæsonkort, det kan vist godt betale sig. For at det ikke skal være løgn, så er det min jomfru-tur i forlystelsesparken. Jep, det skulle jo egentlig have været noget vi gjorde på min fødselsdag, men der stod det ned i stænger. Så det blev på min lillebrors fødselsdag i stedet for.
Jeg købte iøvrigt billetterne til os på Travelbird.dk (gratis reklame, kvitter gerne med et weekendophold til Paris, man har vel lov at drømme), men det sparede os faktisk for ret mange penge, 500 kr tror jeg faktisk.

Drengene har allerede spurgt, om vi skal afsted imorgen når vi vågner, men det måtte jeg jo skuffe dem lidt med, at det nu var slut med den slags for i år. Men det accepterede de os fint, da de lige blev mindet om at vi rejser på ferie lige om lidt. Så går det lige.

Dagen er i den grad gået på hæld, vi fik købt ind i Rema 1000, vasket tøj, badet børn og spist frysepizza til aftensmad. Nu bloggertid, og smøre-madpakker-og-pakke-tasker-til-spejderhyttetur-imorgen.

Jeg ville egentlig have skrevet lidt mere Enneagram, men min hjerne er simpelthen for træt. Orker intet andet end det, jeg skal gøre for at morgnen glider så godt som muligt. Måske jeg får brygget lidt sammen imorgen.













Ingen kommentarer: