mandag den 14. september 2015

13.09.15

Nogen havde fødselsdag igår, den nogen var vist mig. Dagen startede med lidt morgenmad her på matriklen. Min kæreste og hans unger kom forbi, så der var liv og glade dage, med 4 friske (eller, trætte) unger og M og jeg..

Planen var i første omgang at vi skulle have været i Bonbonland, efter morgenmaden, men vejret (hvilket naturligvis ikke havde noget med mig at gøre) ville det ikke, som jeg ville. Så vi valgte at udsætte det.
Istedet blev tiden brugt på at lege, spille playstation, pizza og guf-tid.
Børnene tog heldigvis nedgraderingen rigtig fint, selvom de meget gerne ville have været i Bonbonland.

M tog i den grad fusen på mig, for ude i mit lille skur stod denne her fine fine cykel, helt til mig.
Den havde han nået at smide ind i mit skur (modigt) inden jeg kom hjem fra job fredag. Så det er lidt hans held at jeg ikke har været i skuret hele weekenden...

Han havde dog en lille ting mere, det var iøvrigt hans egne ord.

Billedet snakker vel lidt for sig selv, ud pakkede jeg denne her møg-lækre-og-svine-dyre computer som jeg har ævlet om i så lang tid. Jeg tror ikke helt den er sunket ind hos mig, selvom jeg står og skriver på den nu.
Jeg ved ikke hvor jeg skal starte og slutte, jeg kender ikke det her styresystem, til gengæld er den virkelig lækker at skrive på. Jeg er pjattet med backlight på tasteturet, og designet...
Aaaarh, elsker den.

Jeg syntes lidt at det er nogle ret så store ting, som er svære at sige tak for. Misforstå mig ikke, tak har jeg skam sagt, mange gange.
Men hold da fest han har fået slået benene lidt væk under mig.
Altså, jeg troede faktisk at han havde købt en duft til mig, eller noget i den stil. Så jeg er noget overrasket. Som i meget overrasket. Og glad.

Dagen derpå er det en sand fornøjelse at sidde i sofaen, med en lydløs og virkelig let computer. Jeg er træt, ungerne er mindst ligeså trætte ovenpå en lang weekend med masser af leg.


  
                Så alt i alt en perfekt fødselsdag, med de bedste jeg ved. 
Iøvrigt...
Jeg kan rigtig godt lide når tingene ikke er så højtidelige.
Altså, det stritter altid lidt på mig når man skal passe ind på en særlig måde. For jeg passer sjældent sådan rigtig ind, ihvertfald ikke oppe i mit hoved. 
Derfor er jeg lidt pjattet med det her billede, det beskriver dagen så fint. 

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er også et dejligt billede - der er så meget nærvær og nærhed i det. Og tillykke med dagen :-)

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

Et forskinket tillykke til dig - skønne gaver (din heldige kartoffel - men du fortjener det altså!!), og sikke et dejligt billede :)

Københavnerhjerte. sagde ...

Tak søde jer.. Der er nemlig masser af nærvær i det, og det kan man vel ikke få for meget af.
Tak Sandra.. :-) Og ja, skønne gaver.. Dejligt at have noget ordentlig at skrive på...