søndag den 23. august 2015

Mere weekend, tak.

Så gik der alligevel nogle dage siden sidst, hva sker der for at hverdagen sluger al end energi...
Weekenden er gået, drengene puttet og hvad blev den så brugt på... Hej vasketøj, Hej fastfood, halløj lækkert sommervejr. 
Badebassinet blev fyldt idag, ungerne kunne ca finde ud af at enes i det i hvad der ligner 4 minutter. Alletiders idé, lillemor. Måske jeg skulle have kørt en tur, givet dem en lur, bagt boller og lavet hyldeblomstsaft, niks putte. Mission impossible, lige bort set fra det med køreturen.

                       

Drengene har hygget sig, leget, en er blevet bange for at sove (OMG) og jeg fik set kæresten lidt. Alt i alt en god weekend... Hvis jeg kunne få lov at ønske lidt, så ville det være intet mindre end rart hvis sidstfødte ikke var så meget i udtryk hver gang noget går ham imod, på den måde minder vi enormt meget om hinanden. Ved ikke om typer og enneagram, siger jer noget... Og man kan nok ikke helt bruge det på børn, men kan man, så er han en klar 4... Lille prut.

Men hvad sker der med alle de stankelben, over det hele, det er satme en nærgående omgang. Måske er det vores sorte hus de kan lide, men sig mig engang. Ryk lige længere ned af vejen, på forhånd tak.

En anden vigtig ting, jeg har bestilt ny telefon. Jeg er desværre sådan en fattigrøvs-type der har mobil på afdrag. Og jeg har stadig 11 afdrag tilbage, fanden tage at 5' eren er afgået ved døden, efter et år.
Jeg ved ikke om I kender trangen til at knalde den hårdt ind i noget, hver gang man skal skrive et bogstav. For den reagerer ikke.. Men når man banker hårdt på den, så lykkedes det faktisk nogle gange at taste et ord eller to. Jeg er endda begyndt at skrive saadan, haaber, faar, hoer, get the point? Lortet virker ikke. Og jeg gider ikke smide flere penge i den. 

Så nr. 6 coming up. 

                       

Kæresten giver en mobilforsikring. Tak for det... 
Tilsyneladende er jeg os sådan en type der er lidt klumpet og ikke kan passe på sit shit. Så lad det blive 2-3 hverdage snart. 
Jeg kan iøvrigt huske at jeg engang så sådan en slags pistolholder-mobilting. Altså det de amerikanske  politier altid render rundt med, hvor de har deres guns i. Men altså blot til mobiltelefoner. Det var måske slut 90'erne, mon de fås stadig? 
     

Ingen kommentarer: