søndag den 30. august 2015

6'eren

Nu med telefon der virker, stærkt undervurderet hvor sløjt det står til når man lige pludselig er 5 min om at skrive en linje, jaja #luksusproblem men nu kører det. 


Kan I huske back om the days, hvor det var det fedeste at få ny tlf, man skulle sætte den op, overfører samtlige kontakter manuelt, osv. Det er nye tider nu. Der er ik særlig meget nyt over det. Jo, lidt større, lille detalje at skærmen virker, men eller... Njaaaa.. 

Til gengæld har programmet på TV2, åh det hedder noget med "Har mobilen taget magten", gjort indtryk. 
Jeg skal ændre mobilvaner, lad mig sige det sådan. Svært, men sådan er det nødt til at være. 
Jeg starter imorgen. Har ikke udtænkt det helt endnu, men minimalt brug er måske os sigende nok. Måske kombineret med "Fri leg" når børnene sover.
Har I set med? Og gjorde det os lidt indtryk på andre end mig?

1 kommentar:

Birgitte B sagde ...

Jeg har set det. Og ændret mine vaner. Det var virkelig et wake up call. Kh Birgitte