søndag den 12. juli 2015

Søndag

Jeg sidder på en legeplads i Hvidovre. 
Pretty overskyet, men jeg kan mærke solen lidt alligevel. 
Jeg har et af mine børn med og et af M's børn med. 
Sådan har det været hele dagen. Han er nemlig på job..


Det er dagen derpå, altså Helsingborg-turen og aftensmad på Dalle Valle klokken alt for sent. 
Jeg er træt, ikke på grund af ungerne, de har egentlig været nemme nok. 
Bare sådan lidt søndagstræt. På en eller anden måde så flyder tankerne bare når man sidder her og hænger. Men på samme tid giver det slet ikke noget brugbart. 

Hvis jeg kunne få lov at bestemme, så smed jeg mig iøvrigt på sofaen med Broadchurch sæson 2, og hamrede en røvfuld afsnit. Måske senere... (Indsæt bede-smiley)

Søndage er rare, men endnu rarere når det er op til en 14 dage lang ferie... 







2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Broadchurch er nice. Håber du får tid ;) kh Birgitte

Københavnerhjerte. sagde ...

Jeg fik set anden sæson færdig, kommer der mon en sæson 3.. Knus