tirsdag den 21. juli 2015

Serie-anbefaling herfra...

Jeg er nødt til at komme med en anbefaling. Sådan en must see en af slagsen...
Jeg har faktisk nævnt den før. Men jeg har haft sidste sæson med i sommerhus og set den hver aften når ungerne var lagt i seng, og der var ro i hytten.

Den er super amerikansk, som i virkelig. Men alligevel så fin. Der er ingen mord eller andet, som jeg elsker. Its all about family. Måske derfor rør den mig HVER gang... 

                      

Ups and downs, og alt det ind imellem som man som denne familie og nok også mange andre vælter ind i, i løbet af livet. Den kan nogen gange være liiiiidt lyserød, men igen er der så mange ting, alvorlige ting de kæmper med undervejsm som gør den det hele værd og knapt så amerikansk...

Hver gang næste afsnit toner frem på skærmen sidder jeg tilbage med en følelse af at jeg vil anstrenge mig lidt mere imorgen, altså næste dag. 
Jeg bliver rørt, inspireret, griner og græder med den store klump af en støttende familie og det sammenhold de har. 

Folk der har det inden for rækkevidde er svineheldige, og jeg håber de sætter pris på det. For jeg ved jo godt hvor det trykker, eller siger man "hvor hunden ligger begravet"... men anyways...

Jeg tror ikke det er sidste gang jeg sluger denne amerikanske serie, for jeg er vild med den.

Så anbefalet serie herfra... 

Ingen kommentarer: