mandag den 13. juli 2015

23.10

Jeg elsker faktisk ferie, så meget at jeg føler at jeg har haft fri en uge. Og det har jeg slet ikke...

W og jeg var aktive idag, mest mig, til gengæld snakker og spørger han virkelig meget og ja, faktisk om ALT.

Noget med genbrugsstation - skille seng ad - købe brugte cykler - sætte brugte cykler i stand - tøjvask - oprydning - udsmidning. 


Her ude på de sene timer feder jeg den med cremede fødder ud over armlænet ovenpå et fodbad. 
Det er guld værd for mine trætte (tørre) fødder med sådan et bad, minimum hveranden dag. Hvis ikke du gør det, så er det næsten en løftet finger og varm anbefaling om at komme i gang med det.

Imorgen er det tirsdag. Ender vi ik i Korsør, så skal der ryddes op og smides ud. (Endnu en gang) Bruger andre os sin ferie på sådan noget?!?

Go' aften...



Ingen kommentarer: