mandag den 15. juni 2015

Sommerhus-minder

Det er altså sommer, os selvom det kan være svært at tro grundet det lidt kolde vejr.

Vi skal ikke udenlands i år, drengene og jeg. Det har jeg ikke råd til. Måske næste år.. 

Men vi skal i sommerhus, deres farmors, min ex-svigermors. Det har vi fået lov at låne, selvom det hele stinker mellem hendes søn og jeg. 

Jeg har ikke sagt det til drengene endnu, men jeg ved de bliver glade. Det er et par år siden vi har holdt ferie deroppe, eller altså drengene har været med en del gange, men drengene og jeg. Og det var simpelthen sådan en dejlig ferie, påtrods af at jeg var så nervøs for om jeg kunne. Det gik over alt forventning.

Nu ved man aldrig med vejret, jeg har holdt en del sommerferier deroppe i ret dårligt vejr, med deres far og lige så mange varme ferier med sol deroppe, så lad os aftale at denne bliver med sol, og meget af det. 

På listen over ting vi skal står i sommerland Sjælland højt, vi vil på stranden, fange krabber i Rørvig havn, eller ihvertfald kigge på og spise en is måske, vi skal lave vandkamp i haven og ud og køre det danske sommerland lidt tyndt, måske. 

Jeg håber at Michael og hans unger har mulighed for at kigge op forbi en dag eller to, det kunne være hyggeligt. 

Jeg fatter ikke helt at det er om små 3-4 uger, vores ferie starter. Men sådan overskudsmæssigt og klar til at komme lidt væk fra job, det er jeg 100%.

3 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Vi skal også i sommerhus i det område :-) og i sommerland sjælland... Hvornår holder I ferie? kram B

Københavnerhjerte. sagde ...

Hvor hyggeligt... Vi skal i uge 30... Hvad med jer?
Kram

Birgitte B sagde ...

Først i uge 32 :-)