mandag den 8. juni 2015

So long, weekend...

Der er weekender og så er der weekender.

Denne her var i kursiv og det hele... En dejlig en af slagsen. 

Først og fremmest var det en forlænget en af slagsen, med solskin og mig i haven i solstol og på madras. Det er virkelig en yndlingsbeskæftigelse for mit vedkommende. 


Lørdag blev brugt i selskab med Michael og alle vores børn. Turen gik til Havtyren - en naturlegeplads i Liseleje og videre på stranden. Vi fik aftensmad på McD og afsluttede dagen på Charlottenlund Fort med is. 





Gennemført dejlig dag, lige med en afviger af vores drenge der tog en slåskamp. Gisp!

Weekenden blev afsluttet med pandekager hjemme hos os, mange af dem skulle jeg hilse og sige. Michael kørte ud og handlede og jeg passede alle fire unger. 



Vi var vist alle hamrende trætte igår, store som små. Mine to gik ud som et lys efter sen aftensmad og et forbud for at få lov at komme mere ud. #OndeMor

Ingen kommentarer: