søndag den 21. juni 2015

Søndag i Liseleje

Jeg sidder i skrivende stund på stranden i Liseleje. Det er åndssvagt koldt, ingen sol men til gengæld masser af vind.

M er lige nu i Billund Lufthavn. De rejser til Alanya og jeg er slemt misundelig. Gid jeg skulle med. Jeg har surfet rejsebureauerne tynde for jeg vil have os afsted næste år. Gerne i 14 dage. Så er der lige det med økonomien. Der skal spares og spares sammen. 

Lidt billeder fra dagen... Håber jeres var varmere end vores.



Og lad os så køre hjemad... 


Update...
For at det ikke skulle være løgn kiggede solen frem. Vi sad alle i bilen og begyndte at køre ud af p-pladsen. Men så tog fanden ved mig og bum vi parkerede igen og frem røg retro-velcro-spillet og så spillede vi det på p-pladsen. I sol. Og med bare arme.
McD sørgede for at fylde vores maver - Drive In og spisningen i bilen. Det er lidt hyggeligt.
Turen hjem freestylede jeg, da mobilen gik død på strøm og Google Maps lissom  er på den. Det gik super. Var noget til motorvejen, sååå øhmmm... Det burde jeg måske ikke sige højt, det cramper lidt min stil. 

Alt i alt en meget bedre dag end dagen før. 

Ingen kommentarer: