torsdag den 11. juni 2015

Serier jeg har set...

Jeg har før nævnt det, og jeg gør det gerne igen. Jeg er svært glad for streaming, af serier især. 

På det sidste har jeg set så mange at jeg ikke aner hvad den næste skal være (næsten)...

Her kommer lidt...

Bloodline, sæson 1...


Netflix-produceret serie, der i starten smed mig af flere gange, men før jeg vidste af det var jeg alligevel så grebet af den umage søskendeflok og alt virvaret mellem dem. Ord som bitterhed, had, følelser, familie, vrede, bedrag beskriver den vist nogenlunde...
Det azurblå vand som serien udspiller sig omkring, gør jo heller ikke ens rejselyst mindre...

Sæson 2 kommer i 2016.... 


Broadchurch


Denne serie tog mig med storm, jeg er ikke til britiske serier, men glem alt om det.
Dette umage par der skal arbejde sammen om en mord-sag i den lille by Broadchurch, deres sammenstød og alligevel på trods af det sad jeg lidt med følelsen af at de had/elsker hinanden. Måske jeg tager fejl. Det må sæson 2 afslører for mig, måske.

Lidt mere umage ifht serier-serier. Så ikke desto mindre har jeg set samtlige afsnit af  Familien fra Bryggen som Viaplay har lagret...


Jeg er lidt pjattet med denne lidt skæve familie fra Bryggen, deres kærlighed til hinanden og ikke mindst deres hunde... 

(Billedet er lånt fra Viaplay)




Ingen kommentarer: