onsdag den 17. juni 2015

Serier jeg har set #2

Jeps, den er god nok... Der er mere hvor det kommer fra... #HappyStreamer

Lidt anbefalinger herfra...

The Killing


Den amerikanske udgave af den danske serie Forbrydelsen, som jeg aldrig har set. Men denne udgave syntes jeg ret godt om.
Et umage makkerpar hvor begge har en masse med i bagagen på godt og ondt, hvor samarbejdet bliver udfordret.


Den som dræber


Politiserier, politiserier, politiserier, jeg sluger dem råt... Det indrømmer jeg gerne...
Denne er jo så ingen undtagelse...
Hvis man er til danske serier, men kvindelige bad-ass kriminalbetjente, så se den.
Den slog ikke benene væk-væk under mig, men alligevel nok til at jeg så den hele på stort set en gang.


Grace and Frankie 


Denne her serie, den er virkelig skæv, og sjov. To vennepar, mændene springer pludselig ud af skabet, og så starter balladen for de her to kvinder, på godt og ondt. 


Chosen


Denne serie så jeg på to aftener, efter ungerne var puttet. 
Den var god, på en lidt urealistisk måde hvor tanken alligevel strejfede mig, "tænk hvis det skete i virkeligheden".
En kasse, et billede og en pistol, værsgo Go Kill.... 



Billederne er lånt fra Politikken, Tumblr og Viaplay. 

Ingen kommentarer: