onsdag den 27. maj 2015

Hverdagsliv

Onsdag, onsdag, onsdaaaag. 

Jeg er træt, virkelig gennemtræt.

Vaskemaskinen stod af mandag aften, rimelig ufedt i en børnefamilie uden mulighed for vaskeri. No worries, jeg har klaret den. 
Tak til Michael for at gide at have os rendende et par dage i træk. 
Der skal jo pakkes tøj, er sikker på at det ville falde i dårlig jord hvis ikke der var styr på det til samvær.
Imorgen, siger jeg bare. Imorgen..
Der ankommer den nye maskine, jeg glæder mig til at få en ind i huset der ikke larmer, eller rykker sig midt ud på gulvet under centrifugering. 

Men ud over den udfordring, så tester ungerne mig. Jeg får hele skraldet, hele tiden. Det kræver usandsynligt meget af mig, jeg ved godt hvad der udløser det, men det gør det ikke nemmere at stå model til. Jeg er ikke nogen super-mor, slet ik. Men jeg gør hvad jeg kan, med de midler jeg har.
Nogle gange kan jeg ikke lade være med at blive virkelig rasende over at deres såkaldte far, har meldt sig ud af spillet og bare agerer legeonkel hver anden weekend. 
Hold kæft det er lavt!



Jobbet er travlt, konstant under udvikling, og sjældent med samme arbejdsbeskrivelse som dagen før. Jeg har været til undervisning idag, katastrofeberedskab. Vi er dem der også skal løfte den opgave, og lad os blot håbe, at det aldrig bliver nødvendigt. 

Imorgen er der undervisningsdag, hele dagen. Børn der skal hentes, bades, mad der skal laves, tasker der skal pakkes, madpakker, montering af vaskemaskine osv. Jeg er helt træt ved tanken om endnu en dag med knald på. 

Weekend coming up, kom så.... 


Ingen kommentarer: