torsdag den 28. maj 2015

En tur tilbage i tiden..

Søndag var ikke bare en travl og følelsesmæssig hård dag. Men sluttede i det bedste selskab, i høj sol og med en på opleveren.


Vi var nemlig til Middelalder-Marked i Valbyparken igår, min veninde og hendes dreng, Michael og jeg og alle vores børn. 




Ridderturnering, rustninger og alt hvad hjertet begærer.

Vi havde ikke været der før, drengene og jeg. Så vi kendte det ikke. Men hyggeligt var det. 

Pølser med gigantiske brød, kandiseret æbler med kokos og nogle med kanel, og søde børn er ikke det værste i verden. 

Selvom jeg er introvert, så gik det fint. At jeg var mega smadret i hatten dagen der på, er en helt anden sag. Fuldstændig energiforladt, øm i øjnene, lidt ligesom at have tømmermænd, ja så var det en super eftermiddag. 

Elsker Michaels og min venindes selskab. Alle vores søde børn og at opleve noget, ren win-win. 



Dagen derpå blev altså brugt på at lade op. Det er det eneste jeg kan. Ungerne forstår det desværre bare ikke. Men det gik.
Fik da nået hovedrengøring, oprydning og et bravt forsøg på at vaske lidt tøj. At maskinen ville anderledes, er en anden side af sagen. 

Dejlig søndag, trods alt.




Ingen kommentarer: