fredag den 17. april 2015

TGIF

Så blev det fredag once again. Jeg elsker fredag. Det er som om min krop går i et særligt mode og bare ved, at nu er det tid til mig (ihvertfald når jeg er børnefri).
Man kan mærke det på alle på job os. 
Fredag er the sjit.

Dagen startede dog lidt med det forkerte ben ude af sengen og så kørte rutinen på røven og jeg endte med at møde ind senere. 
Jeg bankede (læs:knaldede) mit lille babybløde hoved ned i stuebordet igår fordi ham med maven og de fire ben, gnavede i sofaen. 
Småkage, det gjorde nas. 
Jeg vågnede op på sofaen kl 2 om natten med ondt i kasketten og i skrivende stund er det stadig ikke væk.

Som man siger i Jylland, det satme træls.

Fredage kan dog også være lidt, skræmmende, eller bare weekender generelt. Ihvertfald når de er uden planer, børn og aftaler. 
Sådan en har jeg budt op til dans denne gang. Mig-tid, vaske-gulv-tid (hold nu kæft den hund pisser på gulvet), og lade-op-tid.

Jeg sad og kiggede i bakspejlet på vej hjem, da jeg holdt for rødt, og ind i bilerne der holdt ved siden af mig. Og det var os fredag i dem, par hele vejen rundt, klar til weekend. 
Og så var der Balder og mig :-p 
Jeg plejer jo mest at være sammen med han der, så selvom det er noget tid siden skal jeg stadig vænne mig til det. 

Dagen idag bød iøvrigt os på "Chef, er det ok jeg tager hunden med på job" og et par ødelagte solbriller. #PisLort med det sidste. #MegaStress mht førstnævnte. 


Sidst, men ikke mindst, aftenens dilemma:
Hvad skal jeg se på Netflix???? 

2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Åh det er hårdt arbejde med den hunni

Københavnerhjerte. sagde ...

Lidt hårdt ja... Nogen er ret træt.