tirsdag den 14. april 2015

Det er jo bar' tirsdag...

En af de der dage, I ved. I kender dem nok alle sammen. 
Måske er det mest mine egne forventinger til mig selv der var for høje, og andre faktorer jeg ikke kunne gøre en fløjtende pind ved.

Jeg havde ingen hvalpe-sitter idag. Det er som sådan ok, no probs, jeg kørte hjem tidligt og tog en slapper på sofaen.
Havde egentlig planer om, at skulle nå en masse, men det blev kun til frokost og slængeri.

Planen var ovnstegt kyllingefileter m. Kartøwls og aioli. Det endte med noget helt andet. 

Vi skulle nemlig et hurtigt smut i IKEA, børnegitre skulle indkøbes. 
Men note to self, tjek liiiige lagerstatus INDEN mor og børn køre til Taastrup.
De var skidemeget udsolgt. 
#OpAfBakke

Aftensmaden endte i stedet med et pølsehorn til W og en Indbagt ting til O og jeg. (Kødpølsemadder efter hjemkomst)

Altså, hvorfor er sådan noget udsolgt?
De fylder jo intet, så irreterende.



Resten af aftenens blev brugt på oprydning, gulvvask, udsmidning af gennemtygget ting (Tak Balder), madpakkesmøring, og en virkelig presset mor.
Hvor latterligt er det lige? Det er mig selv hver gang der bliver presset. Jeg ville så gerne bare have styr på de gitre og lave god mad til børnene. Imorgen så. Imorgen.

Ingen kommentarer: