mandag den 23. marts 2015

Mandag, mandag, mandag...

Du har været hård ved undertegnet idag. 

Du startede tidligt, 5:30, og computeren på job blev tændt kl. 7:00 og slukket 15:25. Sager er der nok af på job, og der knoklet igennem.
Så var der os noget med nogle rødder der skulle hentes, mad der skulle laves, tøj vaskes og børn puttes. 

Du krydrede det med en mail fra Statsforvaltningen, som jeg skal forholde mig til. Som om dagene ikke er rigeligt fyldte. 

På en eller anden måde ender det altid med at undertegnet falder i søvn når de bliver puttet. Praktisk? - Nej. Tiltrængt? - JA Sgu! 

Nu er det kampen om madpakkesmøring der skal udkæmpes. Fornuften siger "Let nu røven, trunte". Trætheden derimod "Aaaarrjjj, slaaaaap nu af. Dét gør jeg imorgen tidlig". Jeg ved stadig ikke hvem vinder. 



Så tak for idag, for solskin, udfordringer og lidt mere af det hele. Om lidt er det tirsdag, og mon ikke det hele kommer til at gå alligevel. 


2 kommentarer:

Cille sagde ...

Lyder ellers fantastisk med en lille hvalp. Så skønt for dig.
Men hvad pokker er nu det med statsforvaltningen - hvad vil han have er anderledes? Krydser mine fingre fir at det går?

Birgitte B sagde ...

Det er bare aldrig til at vide med mandag... men håber snart du får lidt medvind søde. Kram