lørdag den 7. marts 2015

Hjemme igen..

Udmattet på den følelsesmæssige måde, trist og tom.
Stuen er mørk og det er lige som det skal være. Enkel og ukompliceret. 

Det gik jo, altså her til aften. Det vidste jeg os at det ville gøre. Men det var ikke nemt. 

Hvordan tager man afsked med en man elsker og som betyder alt for én? 
Præcis, det gør man ikke, eller der findes jo ikke rigtig nogen opskrift. Det er bar lååårt at skulle igennem. 

Vi snakkede lidt, jeg græd, vi spiste sammen, snakkede lidt mere og i korte sekunder glemte jeg alt om hvorfor jeg var der, for det føltes jo helt rigtigt at være  lige ved hans side. 

Jeg tror os det holdt hårdt for ham, hvilket trøster på en eller anden sær måde. 

Jeg havde egentlig en aftale med en veninde, udsæt udsæt udsæt skreg mine tanker da jeg kørte grædende hjemad.  
Kan ikke være noget for nogen idag, vil bare kravle sammen i fosterstilling og glemme denne her dag. Ain't gonna happen, I know.

Mine ting ligger ude i bilen, jeg kan ikke forholde mig til dem her og nu. Burde nok bare smide dem ud, jep enormt voksent og slet ikke særlig "struds med hovedet i jorden-agtigt". 

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det er bare aldrig rart, når nogen, man elsker, siger farvel til en.
Stort Kram fra mig - og jeg sender dig en masse styrke og God Energi til at komme igennem det her - det næste stykke tid.

mammalade sagde ...

Kære Københavnerhjerte!
Jeg har fuldt din blog et stykke tid, og det gør mig så ondt for dig med din ex-kæreste. Som Marianne sender jeg dig styrke og helende kræfter til at komme igennem dagene. Lige nu og her er det en dag ad gangen.
KH Gitte K

Københavnerhjerte. sagde ...

I er søde, tak for jeres ord..

Jeg tager imod styrke og alt hvad jeg kan få med kyshånd.

I dag skinner solen. Det er klart bedre end gråvejr.

Kram til jer.