søndag den 8. februar 2015

Hello hverdag, der gemte du dig...

Jeg havde egentlig skrevet et indlæg om W som er bræksyg, men vupti væk er det. Troede det blev liggende på app'en. 

Det bliver lige en ommer, jeg kom nemlig til indstille min iPad til amerikansk tilstand, og jeg har helt savnet og glemt hvor stort udvalget er overthere... 

Men lillemanden er syg, og natten kommer jeg til at tilbringe ved siden af ham på en madras, just so that I Can make sure he's alright... Og imorgen, barnsyg og logistiske udfordringer med barn med brækbalje og et raskt barn der skal i institution. Men det klarer vi os. 

     (Jeg forventer lidt en lang nat, uden
      dyb søvn. Kaffe imorgen, tjek)

Weekenden er ellers gået godt, kærestetid, køretur op ad strandvejen (seriøst store kasser der ligger på den strækning), melodi grand pris (elendig sang der vandt), brunch, og nu huset fyldt med børn igen.

Hello hverdag, der kom du med 300 km/t. 




1 kommentar:

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

God bedring med bræk-syg twin - og så lyder det altså som en skøn weekend du har haft, med køretur, kærestetid und alles :)