tirsdag den 27. januar 2015

Russian Roulette på en mandag

Mandag, og så endda en grå én af slagsen... Den er egentlig gået fint, drengene har været søde, jobbet kørt som det skal. 

Mandag er altid lig med hovedpine. Og i dag ingen undtagelse.. Jeg kender godt årsagen, mine øjne. 
Noget med et synsfelt der er bredt og på ingen måde fungerer med at sidde foran en skærm. 
På den måde er det virkelig ikke den bedste levevej jeg har valgt, men der er råd for det. Eller faktisk to. Jeg har endelig truffet et valg, er virkelig dårlig til at vælge, men økonomien bestemte det for mig. 
"Krykker" it is, det vil sige en brille der kan hjælpe. 

It all comes Down to livskvalitet. Og den er virkelig forringet, når man har så ondt at man ikke kan holde ud at være til. Tænk sig at øjne gør det... 



                           Essie 
                Russian Roulette

Fredag har jeg en date med Synoptik, altså ikke den mest romantiske af slagsen, men måske mest frugtbare hvis man kigger på hvad jeg får ud af det. 
Jeg skal have lavet en udvidet synsprøve og så bestiller jeg et par glasögon hvis det kan betale sig ifht. synstræning som er den anden mulighed. 

Fingers crossed... 

Jeg krydrede min mandag aften med en ordentlig morfar på sofaen, efter ungerne var puttet. (Det er faktisk ret normalt for mig, gør I os det?) Startede den faktisk allerede under putningen. Ved I hvad der er noget af det mest latterlige at vågne op til? I'll Tell You... 
En fyldt vasketøjskurv med tøj der skal op og hænge.... Bvdddrrrrr... 

Sengen kalder, men når jeg har sovet en del timer, kender jeg mig selv godt nok til ikke at kunne sove hvis jeg lagde mig i den.. Såååå.... Hvad bedre at bruge tiden på end at gøre neglene fine.. På den måde bliver tirsdagen bare lidt bedre, det ved jeg. 

Nok om alt og intet, klokken siger tirsdag og neglene er tørre... 
Jeg er den der er hoppet i kassen, må I få en og' en af slagsen... 

Ingen kommentarer: