onsdag den 14. januar 2015

Onsdage

Jeg er i fuld gang med denne omgang hvor jeg har guldklumperne... 

Faktisk kan jeg rigtig godt li' hverdagen, selvom den altid er sådan en med rigeligt knald på og for få timer, til gengæld er der masser af struktur. 
Jeg kan godt li' struktur... Åbenbart. Lidt lissom børn. 


Idag var lidt særlig, der stod 2x5 års undersøgelse inkl. vacciner på programmet. Ikke lige det jeg har set allermest frem til, det er aldrig rart at vide at ens poder skal gennem og at man lissom er hende der fører dem til den onde doktor.

Men det gik, det gjorde nas på de små mænd, men undertegnet viste sig som den eksemplariske mor og tog en for holdet. Et styks pletskud i rumpetten, B-vitamin mangel min bare, bogstavelig talt.

 
Imorgen skriver vi torsdag, ingen vacciner   eller smerte. Vi glæder os til torsdag. 

Ingen kommentarer: