søndag den 18. januar 2015

Homeland, en anbefaling

Jeg har set har set en del serier på det sidste. (Get a life, woman).

Jeg nævnte Breaking Bad forleden, men denne her må simpelthen med. Jeg slugte den råt, den er super spændende den serie. Femte sæson må meget gerne komme, tak. 

Serien jeg snakker om (læs:rettere sagt skriver) er intet mindre end Homeland...

                                 


Vi snakker om Claire Danes i hovedrollen som CIA-agent, med en psykisk lidelse og en fantastisk intuition, kan man vel godt kalde det... Kærlighed, os af den upassende slags, masser af problemer, krig, alt. Så en varm anbefaling herfra...

                                 


Jeg tæller ihvertfald ned til næste afsnit... 

1 kommentar:

Birgitte B sagde ...

Uh, jeg er gået lidt død i 2. sæson... synes de kører rundt i det samme. Men skal lige give den en chance til :-)