fredag den 2. januar 2015

Første dag i året

Dagen efter nytår er altid hård, og lidt lang. Drengene sov heldigvis længe idag (pissetak), Oliver vågnede 8:38 og William 9:42...

Jeg var ret proaktiv igår, gjorde hytten fin efter ungerne var gået omkuld, klarede opvasken, rensede hud, lagde en dybderensende maske, og fin lak på neglene, liiidt i omvendt rækkefølge, men tiden er knap herhjemme. Så jeg var nok den mest velplejede type der gik i seng efter nytårs-samtale med kæresten klokken 24..

Vi har egentlig ikke lavet det vilde idag, slappet af, skændtes, set film, spillet og leget lidt. Jeg hænger lidt i bremsen, ikke kun ovenpå igår, men jeg syntes december er så lang og hård. Bilen blev dog vasket, nogle raketter havde ramt den igår, så der var krudt udover den, heldigvis ingen synlige mærker.

Drengene har tegnet, og løb egentlig ud for at feje deres knaldperle-rod op, men de hænger vist os lidt i bremsen, og fik ikke fejet det mindste sammen. I stedet løb de ind til nabodrengen, og der har de snart været i to timer. 


Jeg ved, at jeg skal forsyne mig selv med junkfood når ungerne er lagt i seng (ravnemor.dk), Netflix eller Viaplay må simpelthen stå for underholdningen, jeg har stadig ikke fået indstillet det der tv efter de har rykket om på kanalerne. Det er skide besværligt. 

Kender jeg mig selv ret, så sover jeg inden klokken er 21.00 på sofaen...

Håber I kom godt ind i det nye år, uden alt for ondt i håret...


Ingen kommentarer: