søndag den 25. januar 2015

En slags voksenliv

Søndag...
Rutinen kalder, drengene er hjemme efter at have været hos deres far.
De er altid blevet så kæmpe store på de fire dage, altså, det er de jo nok ikke, men det ser lidt sådan ud.


De sover begge sødt nu, ovenpå leg, Flyvemaskiner 2 og pizza.
 (De lokkede mig i fordærv... )

Jeg har stablet bøgerne op på sofabordet, tændt det gamle hakkebræt af en bærbar, slæbt taske med notesbog og kuglepen med til festen, og Netflix sørger for baggrundsstøjen.

Jep, jeg blev færdig med Breaking Bad idag, jeg har sagt det før,
 men det er sgu´altid lidt tomt når en serie slutter. 
Touch, med Kiefer Sutherland er jeg netop gået igang med på 3. afsnit. Den virker ok, indtil videre.. På en eller anden måde fanger den bare ikke.. 

Det lyder altsammen virkelig hyggeligt, men om 30. min melder hverdagen sig og madpakkerne skal smøres, fjæset renses og nogen under dynen. 

Go´søndag.. 

Ingen kommentarer: