søndag den 18. januar 2015

Breaking Bad, en anbefaling...

Åhhhhh altså, jeg elsker Netflix, eller bare den kæmpe bland-selv-pose af ting man kan se på streamingtjenester. 

Kæresten har længe ytret ønske om at jeg skulle se Breaking Bad, jeg har ligeså længe lissom bare ikke gidet. 
Indtil Fanden tog ved mig, eller hvad man siger.
Jeg gik igang for 14 dage siden, og er snart i mål. I tidernes morgen har jeg faktisk set en del afsnit på Zulu, så kendte godt til den. 

                                         

                                          

Lad mig sige det sådan... SE DEN FOR POKKER.. Den er sgu god på sin måde. (Hvis han ser jeg skriver det her, kommer der helt sikkert et "I told You so"). 

Jeg kan ihvertfald ikke rigtig slippe den, og man kommer lidt hele paletten rundt i følelsesregistret, og kedelig er den ikke. 

Jeg er selv en kæmpe sucker for dulleserier, Sex and the City, Pretty Little Liars (om jeg vil stå ved det eller ej) osv... Og her rammer den på alle måder forbi. Eller rammer på alle måder så meget andet. 

Blot en anbefaling og lidt os en afsløring af hvad jeg foretager mig i de sene timer af døgnet når ungerne sover. 
(Et eller andet sted er det ikke utænkeligt at jeg netop har afsløret mig selv som værende måske en af de sidste i DK til at have set den serie... )

Hvilken serie skal jeg gå igang med efter denne? 


3 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Nej nej, du er ikke den sidste. Jeg har ikke set den endnu ;-) og har lige lavet indlæg i sidste uge om Netflix anbefalinger. Kig evt. forbi og få inspiration. Ellers kan jeg oplyse, at kæresten er blevet bidt af en gal 'walking dead' - han så lige 4 afsnit i går og påstår at den er super god!

Københavnerhjerte. sagde ...

Jeg må lige ind forbinog kigge hos dig... Jeg er igang med Drop Dead Diva, tror jeg køre lidt videre på den når jeg er færdig med denne her.... Der kommer jo en spin OFF på denne, Better Call Saul, den er en must ser os selvfølgelig,

Du har skrevet kaffe et par gange, jeg er med. Undskyld jeg ikke fik svaret... Er sgu så distræt :-)

Birgitte B sagde ...

Helt i orden søde - jeg skriver en sms en af dagene :-)
PS. manden sidder og hopper i sofaen til den der zombie serie 'walking dead' - den er åbenbart ultra god.